reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Jaššová

Júlia Jaššová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pani Bovaryová, ktorá verí, že recept na šťastie existuje, a je odhodlaná nájsť ho skôr, než bude potrebný arzén. Svoju druhú polovicu už nehľadá, lebo zistila, že sama nie je polovica, ale celok. *self love is the key* Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Piata loď

Júlia Jaššová

Piata loď

ku mne priplávala z prístavu mojej dobrej kamarátky a už po prvých riadkoch som tušila, že z nej nevystúpim, kým ju celú nedočítam. Poznáte to?

  • 11. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 715x
  • 0
Čím viac si odopieraš, tým viac si človekom

Júlia Jaššová

Čím viac si odopieraš, tým viac si človekom

Čím viac noriem a príkazov si na seba ušiješ, tým domestifikovanejší druh človeka sa z teba stane...?

  • 29. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 4
Aj extroverti majú svoje smútky

Júlia Jaššová

Aj extroverti majú svoje smútky

...o ktorých nevie nikto. Aj my máme svoje vnútornosti občas pekne ubolené, a vtedy chceme, aby sa z tohto smútku dalo vyvracať ako zo zlého alkoholu alebo vyrozprávať, vytancovať, vyzliecť... skrátka hocičo, čo my extroverti

  • 22. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 632x
  • 0
Keď žena trestá

Júlia Jaššová

Keď žena trestá

odopieraním. Nielen seba samej ale všetkého od komunikácie cez sklopený zrak až po neuprataný dom. Pre konkrétneho jedinca - trestanca sa začína hotový bludný kruh.

  • 16. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 855x
  • 8
Kde domov môj

Júlia Jaššová

Kde domov môj

Postaviť dom je ťažké. Fakt. Chce to veľa obety. Časovej, emocionálnej, finančnej... ale vytvoriť domov, to, drahí veriaci, to mi dajte návod, že ako.

  • 24. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 676x
  • 1
reklama
Policajti, prostitútky a prvý hmyz

Júlia Jaššová

Policajti, prostitútky a prvý hmyz

východivší spod zeme boli neklamnými signálmi krásnej slnečnej nedele pred nami. V autorádiu sa pretriasali Mečiarove amnestie, tak sme prepli na inú stanicu, nech si úplne nepokazíme chuť k neskoršiemu obedu.

  • 19. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 553x
  • 0
Ako správna slovenská žena

Júlia Jaššová

Ako správna slovenská žena

som dnešný sviatok oslávila na záhrade s hrabľami v ruke. Spievala som si trávnice, ale rozbolela ma pri tom hlava, tak som začala ticho rozmýšľať, odkedy je zo mňa záhradnícky typ a čo tu vlastne robím.

  • 8. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 220x
  • 4
Mať svoju Daisy.

Júlia Jaššová

Mať svoju Daisy.

V časoch dievčenských som veľmi túžila mať raz svojho Gatsbyho. Treba ho predstavovať, Jaya? Budem teraz optimisticky veriť, že nie.

  • 28. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 591x
  • 0
Kým som sa stala matkou

Júlia Jaššová

Kým som sa stala matkou

...myslela som si, že najväčšou bolesťou, ktorú žena v živote zažije, je dozaista pôrod. Hlúpučká som bola! Keby som vedela, čo za utrpenie príde každú zimu snažiac sa deň čo deň nasúkať dve skaderuké - skadenohové

  • 22. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 684x
  • 9
Potreba mužsko-ženských záujmových útvarov

Júlia Jaššová

Potreba mužsko-ženských záujmových útvarov

Aké je pekné, keď majú muži koníček. Pomyslela som si na tohtoročnom rybárskom plese, asi prvýkrát v živote. No dobre, bola som v menšine, nemohla som si dovoliť až tak nahlas vyjadrovať svoje antirybárske postoje...

  • 23. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 802x
  • 0
reklama
Vianočné nakupovanie

Júlia Jaššová

Vianočné nakupovanie

Alebo Ako som pochopila, prečo ho muži tak neznášajú. A došlo mi to veľmi rýchlo. Manžel to urobil prefíkane a empaticky.

  • 23. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 1
Ako som volala políciu

Júlia Jaššová

Ako som volala políciu

Prvý a poslednýkrát. Alebo Ako sa Toluén v rukách mladých rieši vo Fiľakove a ako v Kysuckom Novom Meste (na margo reportáže v TN).

  • 13. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 346x
  • 27
Vzťahový impresionizmus

Júlia Jaššová

Vzťahový impresionizmus

Nedáva vám váš vzťah viac zmysel? Skúste dva kroky vzad alebo ísť na pár dní preč. Nie na spoločný wellness či dovolenku. Choďte každý sám.

  • 7. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 0
Bola som na terapii

Júlia Jaššová

Bola som na terapii

Poslala ma mama. Našetrila mi na ňu. Nech už konečne prestanem pretriasať súkromné frustrácie na blogu. Nech radšej napíšem knihu. A išla so mnou. Nielen ako psychická opora, aj ona sa potrebovala dať dopucu...

  • 6. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 610x
  • 2
Ženy, noste sa!

Júlia Jaššová

Ženy, noste sa!

Nosíme deti v šatkách, na rukách, starosti celého sveta na pleciach, rúže radšej nie, lebo ich (pa)chuť mužom prekáža... poďme nosiť seba! Na rukách možno nie, dolu hlavou sa ťažko chodí...

  • 2. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 686x
  • 5
reklama
Buďte ako deti...

Júlia Jaššová

Buďte ako deti...

Tak sa hovorí, píše, nie? Iba tak nájdeme kráľovstvo, nebo na zemi i raj po smrti, keď naše srdcia ostanú krásne detsky čisté, nevinné, prosté... Len rozmýšľam, kde treba to čarovné detstvo ohraničiť...

  • 30. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 048x
  • 2
Ako si vycvičiť chlapa

Júlia Jaššová

Ako si vycvičiť chlapa

Nie, toto nie je recenzia na najnovšiu animovanú rozprávku od DreamWorks ani na trpko-sladkú českú komédiu. Toto je vážna úvaha, ženy moje, muži moji.

  • 18. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 696x
  • 33
Zo slabostí vyťažiť maximum

Júlia Jaššová

Zo slabostí vyťažiť maximum

Z tých našich. Lebo každý ich máme, silné stránky i Achillove päty. Dôležité je uvedomiť si, že aj z našich netalentov sa môžu v určitých situáciách vykľuť skutočné dary.

  • 11. nov 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 663x
  • 1
Ako mor sa šíri stáročiami demagógia...

Júlia Jaššová

Ako mor sa šíri stáročiami demagógia...

... o tom, že chlapi nevedia dávať najavo svoje city... Nie, nie, milí moji, ja vám na to neskočím...

  • 8. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 334x
  • 16
Spávam s troma chlapmi

Júlia Jaššová

Spávam s troma chlapmi

Každú noc. V jednej posteli. A veruže to nie je ani potešenie ani slasť. Napĺňať ich rozdielne potreby dá zabrať.

  • 3. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 23 976x
  • 58
reklama
SkryťZatvoriť reklamu