reklama

Egá naše chúlostivé

Niektorí ľudia vidia problém aj tam, kde nie je. Iní tam vidia rovno diagnózu. Jednoducho to dávajú medzi riadkami lepšie ako interpreti poézie Hviezdoslava. Aj vy to tak občas máte? Lebo ja áno, a bavím sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedna moja známa ma pravidelne týra :-D otázkami typu: Rozvádzaš sa? A Jurajovi nevadí, keď o ňom občas píšeš? A to minule, to o kom si písala? To o tej? Či? Často si meníš profilové fotky... som čítala, že to je znak tvojej psychickej lability. Veď ja nič, ja len, že či ti to neprekáža, čo si o tebe myslia druhí. Tak som jej povedala, že nie.

Od detstva som snívala o tom, že nájdem spriaznenú dušu. Ktorá ma bude bezhranične prijímať takú, aká som. A našla som. Samu seba. No nie? Veď kto iný ťa môže mať radšej, kto ťa viac pochopí?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lebo už od decka som bývala "príliš". Príliš hlučná, príliš som skákala do reči, príliš som sa hrbila, príliš veľa som čítala a príliš málo som sa hrala :-D A dnes tomu nie je inak. Po pôrode som bola príliš tučná, teraz už dobré, len ten zadok príliš malý... Stááááááále si vás kdesi ktosi premeriava, zameriava, mierkuje, stajluje, uberá, pridáva, idealizuje, upratuje, dáva hranice... jaaaaj. Až ma to akosi úplne omrzelo. Sa vôbec zamýšľať nad tým. A mať potrebu sa do nejakej z tých mierok vopchať. Lebo keď vás bude milovať Zdeno, prestane Fero, a keď sa s vami prestane rozprávať Jana, začne sa Lucia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak nejako som sa naučila vyrovnávať so svojou nevyrovnanosťou. So svojou šibnutosťou. S tým, aká som pojašená a "kreeeeejzy" a s tým, že na fotkách tie pery vždy trochu našpúlim, lebo to mám dáko v sebe takú úchylku, neviem fakt.... je to tak a nezmením to a nebudem kvôli druhým. Lebo sa rešpektujem a mám rada takto.

Lebo nie je umenie udusiť všetok oheň, ktorý v nás horí, ale ho vedieť správne využiť, naučiť sa ho "ovládať", vedieť ho preniesť na tú horiacu "bakulu" na reťazi a šibrinkovať s ním tak, že ním nepodpálime mesto ale vytvoríme niečo krásne.

Prekročme svoje ego, zdrapnime zodpovednosť za svoje šťastie do svojich rúk a nemenežujme ho druhým.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A hlavne, ragazzi, sa neberme tak vážne. Svoje názory, postoje. Je v poriadku, že ich máme. A je v poriadku, že iní ľudia majú tie svoje. Veď bez našich rozdielností by svet nebol tak parádne všakovaký.

Júlia Jaššová

Júlia Jaššová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pani Bovaryová, ktorá verí, že recept na šťastie existuje, a je odhodlaná nájsť ho skôr, než bude potrebný arzén. Svoju druhú polovicu už nehľadá, lebo zistila, že sama nie je polovica, ale celok. *self love is the key* Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu