reklama

Ako si vycvičiť chlapa

Nie, toto nie je recenzia na najnovšiu animovanú rozprávku od DreamWorks ani na trpko-sladkú českú komédiu. Toto je vážna úvaha, ženy moje, muži moji.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Za posledné tri roky môjho manželstva s rybárom Jurajom som zvážnela. Veľmi. Na tvár mi sadol čudný chmúrny mrak..... hlbokého začudovania sa.

Dosť často mi blízki i náhodní cezpoľní kládli otázky: "Kde máš manžela?" a "Prečo chodí na ryby?" Za mojím zmäteným výrazom tváre nasledovala ženská ruka kŕčovito zovretá v päsť a čarovná formulka prednesená tónom udatného zbrojnoša chystajúceho sa odcválať na koni v boji za lepšie zajtrajšky... "No ja by som mu dala! ...

....TO SI MUSÍŠ VYCVIČIŤ!!! Julka moja...," (výraz tváre amazoniek sa plynule menil z revolučného na uľútostený.) Nechápala som. Nerozumela som tejto vete. Našťastie, trvalo to krátko. Sebaľútosť je pekná vec, veď o čom by sme sa mi ženy na káve rozprávali, keď nie o večných krivdách na nás spáchaných, hotoví oplani, tí chlapi.... ale časom si uvedomíte, že svoju krásnu ženskú energiu môžete presmerovať aj iným smerom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale k veci. Po čase každá nevyžiadaná rada začne smrdieť... a mne už veci smrdeli dosť, všetko oblečenie napáchnuté, a potom, potom, keď už som sa doprať nemohla, hlavne teraz cez zimu, bieda s tým sušením... som si uvedomila, aké mám v živote šťastie.

ŽENY MOJE!!! Veď ja mám doma muža. Normálne chlapa! Negumeného, živého, rozpráva (občas). Lebo ono, nie je to úplne samozrejmá vec...

Som si uvedomila, aké to majú ostatné ženy, amazonky, ťažké. Tie nevydaté, nezadané, (alebo aj vydaté, zadané) s tými svojimi psami.

To samé venčenie. Ranné vstávanie horšie od toho pri deťoch (s plačúcim dieťaťom nemusíte hneď von a ciká do pampersky.) A najhoršie - cvičiť to! Kupovať odmeny, "pamlsky", motivovať TO. Vysávať chlpy!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veď to ja mám úplný komfort! Chlpov sa zbaví sám. ALE si ich po sebe aj uprace. Pamlsky veškeré žádné, vyvenčí sa tiež sám, príde unavený, vyvetraný, spokojný. Na chlieb natrieť. Mám doma slobodnú ľudskú bytosť. S potrebou osobného priestoru. S názorom. Nie mojím, svojím vlastným. Občas je s ním ťažko, no aspoň viem, že mi ešte vie chýbať. A ja jemu. Že občas potrebuje odísť, nadýchnuť sa. Aby sa zase vrátil s úsmevom na tvári a s milým slovom.

Dámy, necvičme toľko tých svojich pánov. Nech si do postele líhajú s celou svojou neoklieštenou mužnosťou. Veď aká by to bola bez nej zábava? :-)


 

Júlia Jaššová

Júlia Jaššová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pani Bovaryová, ktorá verí, že recept na šťastie existuje, a je odhodlaná nájsť ho skôr, než bude potrebný arzén. Svoju druhú polovicu už nehľadá, lebo zistila, že sama nie je polovica, ale celok. *self love is the key* Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu