reklama

Manžela som poslala k vode...

... a jemu odľahlo. Konečne bez kriku, výčitiek. Odišiel s ľahkosťou a dokonca rád. Pobalil si to najnutnejšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

...zopár udíc, nových "mušiek", ktoré si po večeroch viazal v jaskyni a s bojovým pokrikom Hijó, banán! sa vybral sa na lov. Nech máme zdravú večeru... (životný štýl Chyť a pusť na niektorých jazerných revíroch neplatí, ulovenú rybu musíte dovliecť domov, či ju manželka chce pitvať alebo nie...)

Pri predstave ďalšieho sobotného večera stráveného pri knižke, som sa rozhodla zmeniť stratégiu. Čo robia iné ženy mužov - lovcov? Hm, žena by mala podľa všetkého strážiť oheň...

Vychystala som deti a vybavila starké - opatrovateľky. Obliekla som si jedinú sukňu, ktorú mám, nalíčila som sa o málinko viac než obvykle a rozhodla sa zúročiť dlhoročné hodiny tanca na latino party so slobodnými priateľkami v meste. A ako dobre som urobila!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trofej v to ráno nedoniesol domov len manžel. V kuchyni vo váze na neho ráno čakala nádherná ruža, ktorou ma obdaril neznámy krásavec pri barovom pulte... Ledva som rozlepila oči, pýtal sa : "Od koho si dostala ten kvietok?"

Rozospato som sa poškrabkala vo vlasoch, obrátila sa na druhý bok (nech nemusím klamať do očí) a zamrmlala "Čo ja viem.."

Skúšal inak: "No určite... ale isto musel byť škaredý, keď mi nechceš prezradiť..." Usmiala som sa a nepovedala vôbec nič.

O dva dni na to ma prišiel vyzdvihnúť na tanečnú a v aute na sedadle spolujazdca ma čakalo prekvapenie.

Ruža. Červená. Trikrát väčšia od tej rozkvitajúcej doma vo váze...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Usmiala som sa. Predsa je to tak. Muž loví. Žena stráži oheň. Ale ten oheň a iskra v oku najskôr musí byť v nej samej.

Júlia Jaššová

Júlia Jaššová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pani Bovaryová, ktorá verí, že recept na šťastie existuje, a je odhodlaná nájsť ho skôr, než bude potrebný arzén. Svoju druhú polovicu už nehľadá, lebo zistila, že sama nie je polovica, ale celok. *self love is the key* Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu