reklama

Sexi muži v kuchyni?

Možno tak v televíznej šou... keď máte jedného takého masterchefa doma, príťažlivosť naberie razom zostupný pád.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ale pekne po poriadku. Niežeby nebolo skvelé, keď vám chlap navarí. Na rande, napríklad. V hlave si vytvoríte zasnený obrázok o tom, aký by bol úžasný život s ním...rozmaznával by vás každé ráno palacinkami, odbremenil by vás od vymýšľania celotýždenného menu... Navyše som presvedčená, že mužské chuťové bunky sú dokonale vycibrené na dochucovanie jedál a vytváranie tých najlepších kulinárskych zážitkov.

Všetko je skvelé do momentu, keď si založíte rodinu či spoločnú domácnosť, a na rade s varením ste vy. Neskúsená dvadsiatnička, povedzme. Ktorej najväčšou kulinárskou špecialitou sú špagety. Ktorej celé dospievanie sa motalo okolo kníh a nie hrncov a panvíc. Ale v tomto problém nespočíva. Do toho "praktického" varenia, či skôr napĺňania hladných krkov vašich ratolestí sa pomerne rýchlo dostanete. A chlapi to ocenia. Teda, tých deväťdesiat percent chlapov, ktorých poznám z rozprávania kamarátok, ktoré im stále varia cestoviny s vajíčkom a ich polovičky ich za to vehemente chvália. (Tie percentuálne vyjadrenia berte s veľkou rezervou, nepíšem odborné články a rada preháňam.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skutočný problém nastáva vtedy, keď vás chlap znesie z piedestálu dobrej gazdinky, ktorou ste síce nikdy netúžili byť (mimochodom, slovo gazdiná je podľa mňa hrozne škaredé...) a namiesto viet typu : "Miláčik, ako si dnes dobre navarila.", počúvate :"Hm, dala si do tej krupice štipku soli?" "Do tejto omáčky by som použil radšej polpu ako passatu, nech cítim kúsky rajčín," a "Ten baklažán si mala grilovať až na záver, nie naraz s paprikou a cuketou, je ako blato..." Myslím si že trochu ocenenia by nezaškodilo...

Nie som perfektná kuchárka, nezvládam domácu knedľu ani mangové demi-glas, no som v prvom rade žena. Ktorá túži po ocenení a pochvale aj napriek tomu, že mi občas prihorí koláč. Nie som taká sprostá, aby som si to neuvedomovala, a aj kusisko sebakritiky v sebe mám, aby som dokázala zhodnotiť, že som niečo presolila či naopak nedosolila, no netúžim to počuť. Taká milosrdná súcitná lož v nie životne dôležitej veci zahreje pri srdci. Úprimnosť sa vo všeobecnosti príliš preceňuje... (Keď som sa toto snažila vysvetliť môjmu drahému, povedal :"Jednooký chce byť kráľom medzi slepými..." Super, že? :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie, len si myslím, že príťažlivejší je muž, ktorý vie žene zložiť kompliment ako večný "ufrflanec". Muži, varte koľko chcete, rozmaznávajte nás, no doprajte nám občas pocit výnimočnosti, aj keď sa zvŕtame pri sporáku trošku ťarbavejšie ako vy.

Júlia Jaššová

Júlia Jaššová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pani Bovaryová, ktorá verí, že recept na šťastie existuje, a je odhodlaná nájsť ho skôr, než bude potrebný arzén. Svoju druhú polovicu už nehľadá, lebo zistila, že sama nie je polovica, ale celok. *self love is the key* Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu